martedì 22 marzo 2011

Gaga on Top!!!

Awarded at the 2011 CFDA Fashion Awards as fashion icon, Lady Gaga over to claim the record for most records sold and most number of hits on YouTube, beats her colleagues posing on more and more lifestyle and fashion magazine covers. This time she does it in a big way for the new issue of i-D Spring 2011, shooted by Mariano Vivanco while wearing Thierry Mugler creations. The style director is of course Nicola Formichetti star's stylist and creative director of the German fashion house.

Premiata ai 2011 CFDA Fashion Awards come icona fashion, Lady Gaga oltre a vantare il primato per il maggior numero di dischi venduti e maggior numero di visite su Youtube, sbaraglia le sue colleghe accaparrandosi sempre più copertine di riviste lifestyle e fashion.
Questa volta posa in grande stile per il nuovo numero di i-D Spring 2011 fotografata da Mariano Vivanco mentre indossa delle creazioni di Thierry Mugler. Lo style director è naturalmente Nicola Formichetti, stylist della star e direttore creativo della Maison tedesca.



Testimonial N° 1

A good revenge for Keira Knightley who, since she was chosen three years by Karl Lagerfeld as the face for the television commercial of the fragrance Coco Madmoiselle by Chanel has faced many rumors that considered her only a temporary testimonial. But it seems that her mysterious and captivating charm once again convinced the Kaiser of fashion, which confirmed the association for the new TV commercials that will be aired from the end of the month.

Una bella rivincita quella di Keira Knightley che, fin da quando era stata scelta tre anni fa da Karl Lagerfeld come volto per lo spot televisivo della fragranza Coco Madmoiselle di Chanel ha dovuto far fronte a molti rumors che la consideravano solo una testimonial temporanea.
Evidentemente il suo fascino misterioso e accattivante ha convinto ancora una volta il Kaiser della moda che ha riconfermato il sodalizio per il nuovo spot tv che sarà trasmesso a partire da fine mese.





The direction of the short film has been entrusted to Joe Wright who has already collaborated with the British actress for the shooting of the movies "Atonement" and "Pride and Prejudice" and with whom will be involved again soon to film "Anna Karenina" .

La regia del cortometraggio è stata affidata a Joe Wright che ha già collaborato con l'attrice inglese per le riprese dei film "Espiazione" e "Orgoglio e Pregiudizio" e con la quale sarà nuovamente impegnato a breve per girare "Anna Karenina".

Watch the spot

The pink light of a Parisian morning illuminates the face of the beautiful Keira still sleepy. When she wakes up does not need nothing more than a few drops of Coco Madmoiselle. She turns confident into a perfect contemporary horsewoman darts on board her motorcycle (a Ducati-style vintage adequately matched to the ridesuit designed for her by Lagerfeld himself) to the tune of a famous success of James Brown, "It's a Man's, Man's, Man's World "reinterpreted by the rough voice of Joss Stone.

La luce rosa di un mattino parigino illumina il volto della meravigliosa Keira ancora assonnata. Al suo risveglio non ha bisogno di nient'altro che qualche goccia di Coco Madmoiselle.
Sicura di sè si trasforma in una perfetta amazzone contemporanea che sfreccia a bordo della sua moto (una Ducati in perfetto stile vintage adeguatamente abbinata alla tutina disegnata per lei da Lagerfeld stesso) sulle note di un famosissimo successo di James Brown, "It's a Man's, Man's, Man's World" reinterpretato dalla voce ruvida di Joss Stone.



The spot, which in April will be followed by the press campaign organized by Mario Testino, once again sees protagonist the image of a young actress, as well as the recent advertising campaign of Madmoiselle Bag for which the German designer has chosen the face of Blake Lively, the star of teen drama Gossip Girl. The choice of Lagerfeld apparently is aimed at acquiring new  fresher customers, made up of young Madmoiselle. Which you prefer?

Lo spot, che ad aprile sarà seguito dalla campagna stampa curata da Mario Testino, vede ancora una volta protagonista l'immagine di una giovane attrice, così come per la recente campagna pubblicitaria della Madmoiselle Bag per la quale lo stilista tedesco ha scelto come volto Blake Lively, la protagonista del teen drama Gossip Girl.
La scelta di Lagerfeld a quanto pare è mirata ad acquisire una nuova clientela più fresca, fatta di giovani madmoiselle.
Voi quale preferite?