martedì 24 maggio 2011

FETISH IS MY WAY

Louis Vuitton’s fall show may have been all about fetish, but the fall print campaign, revealed today in WWD, is a bit lighter and less twisted. It’s even cute. Why? Japanese Chins (or spaniels), that’s why.
These adorable black and white doggies give the campaign’s stars - Zuzanna Bijoch, Daphne Groeneveld, Gertrud Hegelund, Nyasha Matonhodze, Anaïs Pouliot and Fei Fei Sun - a run for their money. And apparently these pedigreed pooches competed for the coveted gig just like the models. According to WWD, “dozens of canine hopefuls turned out for the casting, with only seven pedigreed pairs making the cut.”
The campaign was photographed by Steven Meisel, styled by Karl Templer, and is set to break in August glossies.






Mentre lo show del prossimo inverno era interamete incentrato sul concetto fetish, la campagna pubblicitaria di Louis Vuitton comparsa oggi su WWD, sembra più leggera e meno contorta. Perchè? Tutto merito dei Japanese Chins (o Spaniels).
Questi adorabili cuccioli bianchi e neri danno proprio del filo da torcere alle star della campagna - Zuzanna Bijoch, Daphne Groeneveld, Gertrud Hegelund, Nyasha Matonhodze, Anaïs Pouliot and Fei Fei Sun - e a quanto pare questi cagnolini, muniti di pedigree, sono entrati in competizione proprio come vere modelle.
Secondo WWD si sono presentati al casting dozzine di cuccioli speranzosi e solo sette sono stati scelti per le riprese.
La campagna è stata scattata da Steven Meisel, lo styling è di Karl Templer e la sua uscita sui rotocalchi è prevista per il prossimo agosto.